Sonu her ne kadar tatmin edici bi intikam ile bitse bile gereksiz zaman kaybı bi kitap.. Çoğu yeri atlaya atlaya okudum.. Kitabn arka kısmnda kitaptan gerilim dolu dıe bahsetmiş olsa bile zerre gerilmiyorsunuz :D çünki alakası bile yok sonuna kadar acaba neresinde gerilmem gerekiyor acaba dıe bekledim ama fos çıktı :% çoğunlukla ifadeler +18 güzel değildi hiç bi şekilde okumayın..
Jane DoeVictoria Helen Stone · Martı Yayınları · 2022247 okunma
Yorucu bi süreçten geçmiş bir ev hanımı olarak azcıcık geçiktirdim kitabı bitirmek için. Ama harika bi kitapdı kesnlikle okuyun... Daha fazla bişi yazmak istemiyorum yazarsam spoiler veririm gibi..