NurSema

YAŞANMAMIŞLIK
Yaşadığım farkındalık şuydu: İntiharı düşünen bir insan için en kötü şey kendisini öldürmesi değil, bunu düşünüp yapmamasıdır. İntihar düşüncesi bir alışkanlık haline gelince ortaya çıkan manevi çöküntü kadar aşağılık bir şey yoktur.
Hayat
Reklam
Sevmek isteyene neden çok...
1K
Mart
Toprağa sakinlik, Suya dinginlik, Kalplere iyilik, Şükredecek bir yenilik, Sonsuz mutluluk ve Sonsuz huzur getirsin
1000Kitap
Yollarım kapalıydı zorlamadım
1K
Günışığının hareketlendigi sinekler, büyük bir keyifle,duvarlar boyunca uzanıyorlardı. Her şey mutluydu, bitkiler, kuşlar, böcekler ve çocuklar... Ama insanlar, koskoca erkekler ve kadınlar birbirlerini aldatmaktan, kendilerine eziyet etmekten bir türlü vazgeçmiyorlardi.
1K