Sema Nur BİLİK

Sema Nur BİLİK
@Semanurbilk
Cam gibi gençlerdik, vurdular, kırdılar keskinleştik. ...
İnsanlar olarak böyleyiz değil mi? Vaktimiz olduğunu düşünerek her şeyi erteliyoruz. İyiliği, mutluluğu, sevinci, sevdiğimize onu sevdiğimizi söylemeyi... Fakat zamanımızın az olduğunu bir şekilde öğrendiğimizde o küçücük zamana çaresizce her şeyi sığdırmaya çalışıyoruz. Keşke biraz içimizden geldiği gibi yaşasak.
Sayfa 143·Kitabı okudu
Reklam
Bazen kötülere de âşık olabilirsin, içindeki kötülüğe bile.
Sayfa 102·Kitabı okudu
Zamana yetişmek için insanları erteledin ama zaman senin için hiçbir şey yapmadan, sadece aktı ve geçti.
Sayfa 67·Kitabı okudu
İkisi de gökyüzüne ait olsa bile ay ve yıldızlar hiç aynı olur mu?
Sayfa 58·Kitabı okudu