O büyük harfli Gece .En uzun gece.İnsan böyle bir gecede ,son gecede ,son saatlerde neler hisseder,hayal etmeye çalışıyordum .Ve kelimelere inanan ben,kelimesiz kalmıştım.
Sadece çocukluk ve ölüm vardır, derdi Gaustin.
Ölümden söz etmemek için çocukluktan söz ediyorum.Sadece orada,çocukluğumuzda ,fiilen ölümsüzüz. Çoğu durumda.