Ben,tamamlayıcı maddeyi bulmadan vücuda gelemeyen kimya terkipleri gibi bir şeymişim, bütün ömrün sevdiğime rastlayacağım güne kadar hep bir hazırlıktan ibaretmiş.
Geçmişin küllerini eşeleyerek bir şifa kıvılcımı bulamazsam öleceğim. Çünkü bütün varımı kaybettiğim hiçbir şey değil, sevdiğimi kaybettim ki ya yurt aşkı yahut dedelerin,ninelerin ruhu bana imdat etmezse ben şifa bulmam.
Ne pahasına olursa olsun bağlantıları kırmak,hürriyetine kavuşmak, başka bir iklime ulaşmak istersin.Senden el çekiyorum. Var sağlıcakla,dilediğin gibi kon ve göç!