İnsanoğlunun acısı sonsuz değildir, çünkü insana ait olan hiçbir şey sonsuz değildir, geniş düşünüldüğünde bizim acımızın da ,bizim olmak dışında herhangi bir değeri yoktur.
Çünkü insanın kendi mutluluğunu bilmesi,aynı zamanda mutlu anları aşması, dolayısıyla onları hemen ardında bırakması demektir.Bilmek,her şeyde olduğu gibi mutlulukta da öldürmektir.Ne var ki bilmemek de var olmamak anlamına gelir.