Sema

Sema
@Semathebiggeststar
Bir dürbünün ters tarafı gibi bu dünya En büyük şey, en asil şey küçülür burda...
"Sadece yaşamak yetmiyor" dedi, kelebek.."Gün ışığı, özgürlük ve bir de küçük bir çiçek gerek..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eksik bir şey mi var hayatımda, gözlerim neden sık sık doluyor?
Müzik
'Bazen gidersin, sırf dönebilmek için...'
Bir yanım bırak sensiz kalsın der, bir yanım sokağı izler..

Sema

, 1000Kitap'a katıldı.