Çalıkuşu

Çalıkuşu
@Sematsnn
𝑵𝒆𝒕 𝒐𝒍𝒎𝒂𝒚𝒂𝒏 𝒏𝒆 𝒗𝒂𝒓𝒔𝒂 𝒚𝒆𝒓𝒊𝒏𝒅𝒆 𝒌𝒂𝒍𝒔ı𝒏. FiKiR Kulübü
Ama tecrübe ettiğim şeylerin büyük bölümü can sıkıcıydı ve onun canını sıkmak istemedim. Bazen unutmaya çalışmak daha kolaydır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anlatılamayacak kadar ağır ve inanması zor şeylerdi.
Bütün bu düşünceler beni ümitsizliğe sürüklüyordu. Bu yüzden düşünmemek istiyor,kendimi düşünmemeye zorluyordum.
Gencecik ömründe çok fazla şey yaşadın, öyle değil mi?
çünkü ayrılmanın da vahşi bir tadı var çünkü ayrılık da sevdâya dahil çünkü ayrılanlar hâlâ sevgili hiç bir anı tek başına yaşayamazlar her an ötekisiyle birlikte herşey onunla ilgili... Atilla İlhan