"Yoksa öfke, bir şekilde gücün beraberinde gelen, onunla dost bir hayalet miydi? Zengin insanlar, örneğin, genellikle öfkelidirler çünkü yoksulların onların servetinde gözleri olduğunu düşünürler. Profesörler de -ataerki demek daha doğru olur- bir bakıma aynı sebepten dolayı öfkeli olabilirlerdi."
"Eğer bir tartışmacı, tartışmasını duygularına kapılmadan yürütüyorsa yalnızca argümanını düşünüyor demektir. Bu, okuyucuyu da bu argüman üzerinde düşünmeye iter."
"Erkekler kadınların onlardan üstün olduklarını bilirler. Bu sebeple de en zayıf olanları ya da en cahil olanları seçerler. Eğer böyle düşünüyor olmasalardı kadının da kendileri kadar bilmesinden bu kadar korkmazlardı."