Semiha D.

Semiha D.
“Sufrí Aprendí Cambiè...”
Bir ilişkiden insana iki şey kalıyor en çok. Zirvedeki mutluluk ve dipteki acı...
Sayfa 119·Kitabı okudu
Reklam
"Yaşamak çok nadir rastlanan bir durumdur. Çoğu insan sadece var olur."
Sayfa 108·Kitabı okudu
Sen kim olduğuna karar vermediğin zaman, senin kim olacağına başkaları karar verir."
Sayfa 96·Kitabı okudu
"Yalnız kalamayan insan sürekli meşgul çalan bir telefon gibidir ama farkında değildir. Kendini aramak aklına bile gelmez. Rehberinde koca bir dünya vardır ama kendisi yoktur. Kendini bulamasın, görmesin ve hissetmesin diye belleği bünyesini tarumar eder, hafızası oyunlar oynar.
Sayfa 83·Kitabı okudu
"Öfke yatışınca geriye kocaman bir kırgınlık ve keder duygusu kalıyor. "
Sayfa 67·Kitabı okudu
Reklam