Semiha D.

Semiha D.
“Sufrí Aprendí Cambiè...”
Bir insana hiçbir şey öğretmek istemiyorsan ona herşeyi öğretmeye çalış. Her zaman işe yarar.
Sayfa 273·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Emin ol, eğer insanlık olarak yeni bir karanlık yaşayacaksak bil ki bu durum doğruyu yalnız bıraktığımız için başımıza gelecek. Tıpkı geçmişte insanların yaptığı gibi.
Sayfa 240·Kitabı okudu
Yaşar Kemal der ki; " Yalanın gücü doğrunun güçsüzlüğünden değildir. Yalan teşkilat kurmuş, doğru ise yalnızdır."
Sayfa 240·Kitabı okudu
"Ezberlemek ihanettir." Koşullar ne olursa olsun asla beynine ihanet etme.
Sayfa 224·Kitabı okudu
İnsanlar sadece kendilerine öğretilenlere inanacak şekilde eğitilirler,oysa asıl eğitim, öğrendikleri herşeyi sorgulama ihtiyacından geçer.
Sayfa 224·Kitabı okudu