Sema

Puan vermedi·682 syf.··
2025 94. kitabı
Hüzünlü başlayan bir kitap ama ben her şeye üzülme kapasitesinde biriyim zaten. Nişanlısını kendini aldatmaya zorlayan birine üzülmem ne kadar normal dkskskd başlarda gereksiz bir empatiyle başladım siz benim gibi çok içselleştirmeyin. Kitabımız Chloe’nin nişanlısı Adamın bir kaza sonucu felçli kalmasıyla başlıyor. Adam, Chloeye biriyle birlikte olmasını söylüyor ve bunun için kızı zorluyor bildiğin. Abi sen konyalı olmadığına emin misin? Nedir bu cuckold sevdası be Adam? Neyse kızımız bir bara gider ve barın sahibi Derek kızı görür. Kendisi takıntılı bir manyak. Ama çok sevdim ben kendisini. Kızımız başta çok direniyor cidden uzak durmaya çalışıyor falan ama Dereke karşı koymak çok zor. Adam aldat diyor kız aldatamam diyor çok sadık aslında sonra tak aldatıyor neyse. Acıma acınacak hale gelirsin sözünün karşılığı bu Adam olacak it. kendisine acımayın boşa empati yapıp üzülmeyin benim gibi. SPOİLER İÇEREN YORUM Derek öyle bir takıntılı ki her şeyi yapıyor Chloe onun yanında olsun diye. Tehdit, şantaj ne ararsan var ama aslında yok. Yani bunları yapıyor ama kız da istemem yan cebime koy durumunda. Fazla nazlanıyor bence. Ya adam yakışıklı, anlayışlı, sevecen, zengin, ağzından bir şey çıksa da yapsam diye bakıyor cidden tam paket birisi. Kız hala ama bana şantaj yaptın diyor. Ablacım yataktayken şantaj demiyorsun ama onu napıcaz be?!? Kızın direnmesi falan başlarda güzeldi çünkü öyle hemen atlasaydı da salak bir kız olurdu. Derek napıyor ediyor evleniyor ama evin içinde de sorunlar bitmiyor. Kız hala istemem seni bilmem ne falan. Ya kitabın son anına kadar istemem dedi dedi sonra da adamı kıskanıp ağlandı. Seviyorsun sende hala saklama gözlerin ele veriyor seni diyesim geldi. Neyse Derek çocukluğunda kaçırılmış o yüzden böyle takıntılı olmuş. Zaten ailesi de normal değil
CheaterD. D. Prince · Independently Published · 202410 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·272 syf.··
2025 93. kitabı
Hoş, zevkli, akıcı ve yormayan bir vi keeland kitabından daha merhaba. Kızımız Sloane bir düğün yorumcusu oğlumuz Wilder ise bir ceo aynı zamanda bir rugby oyuncusu hemde en iyisindem. Hatta ve hatta kızımızın babası da bunun fanıymış yani. Sloane kendini bildi bileli düğünlere aşık ve her an düğün planlayan bir kız. Öyle ki bunu meslek haline getirmiş artık. Sonra nişanlısı bunu düğününde terk edince erkeklere tövbe ediyor. Ama malum kişilerin tövbesi bir şeyi görene kadardır diye boşa dememişler. Bir düğünde mükemmel oğlumuz wilderla karşılaşıyor. Orada sürtüşmeli bir yakınlaşma yaşanıyor ve hoop bizim kızın tövbesi askıda djdjdjd wilder bizim patronun oğlu çıkıyor klasik zaten. Wilder da kızımıza takıntılı bu arada çok hoşlanıyor kendisinden. Ama beyefendi tam bir playboy. Düşüp kalkmadığı karı kız kalmamış. Nefes alan her şeye kerkinmiş. Haliyle kızımızın ihtiyacı olan şey değil şu an da. Tabiii klişe bir şekilde eski aşk sorunları falan çıkıyor, yaralı bir minik kuş. İkilinin içlerindeki problemleri çözüp zamanla oturan aşkını anlatıyor. Kitabın ilerleyişi, araya ikinci kadın\ adamı katmaması güzel olmuş. Ufak bir kısım vardı sadece o da bence kitabın tuzu biberi. Kitapta sinir olacağınız kimse yok neredeyse, asla kafa yormuyorsunuz. Sevdim hoş okunur.
JiltedVi Keeland · Bramble · 20253 okunma
Puan vermedi·528 syf.··
2025 92. kitabı
Öncelikle kitapta Romanla karşılaşmak beni inanılmaz heyecanlandırdı. Gerçekten ne yaptığını merak ettiğim karakterlerden birisiydi. Gerçi vuk da bahsedildiği dönemde yine ilgim çeken bir karakterdi neyse. Bu yüzden kendisinden hoşlandım(öncesinde de gizemli kişiliğine hayrandım dkdkfk) ve gerçekten beni heyecanlandıran bir kitap oldu. ya İnanamıyorum bu gizli örgüt olayları falan inanılmaz cezbediyor beni. Vukun ayanaya olan takıntısı çok sevimliydi Aslında çok böyle ciddi bir takıntı değil bence Hani ciddi takıntı olsa kızı taciz falan edebilirdi böyle sanıp başlamayın kesinlikle gayet kibar efendi gibi ilerliyor takıntısı. Çoğu hissimde haklı çıktım benim için şok edici bir an olmadı açıkcası. Kitabı severek okudum. Vuk ve Ayananın aşkını anlatıyor. Vuk eski bir tetikçi ve şimdinin Ceosu. Ayana bir manken. Ayana Jordanla nişanlı ama bu nişanın bir nedeni var aslında sahte yani. Vuk tvde gördüğünden beri Ayanaya aşık ama kankisiyle nişanlandığı için ses edemiyor. Hatta düğünlerinde sağdıçlık yapıyor düşünün. Sonra klişe bir durumla otelde tek oda tek yatağa mahkum kalıyorlar. Ayananın da ilgilisini fazlasıyla çekiyor artık. Kitap güzel ilerledi ekşın falan da vardı. Ayana zeki bir kız. Hem güzel hem zeki gereksiz tripleri yok ama harika bir parfüm ve ayakkabı koleksiyonu var. Ailesiyle ilişkileri çok sevimli. O lanet ajans yüzünden pek arkadaşı yok en son Mayayla kanki falan oldular ama kaldı öyle o da. Ayana nın başı sıkışıp zor durumda kaldığında Vuka gitmesi bence çok tatlı bir detaydı. Ayrıca öfke odası olayı da bambaşka bir şeydi Keşke benim evimde de Öfke odası olsa birbirine sinirlendiğim zaman her yeri yakıp yıkabilsem. Ya sanırım kedi bakmaya başlayacağım dkdmfkgm ah be Gölge sen neymişsin öyle her yerden de çıkma be anacım. Biz boşuna kediler uzaylıdır
King of EnvyAna Huang · Bloom Books · 202551 okunma
Puan vermedi·280 syf.··
2025 91. kitabı
Bence ilk kitapta tamamlanabilirdi ama olsun. Burada da çözülmemiş sırları çözüyoruz. Oğlumuz hep bir dalavere peşinde ama kızımız bunları yemiyor. Kitabın sonunda oğlumuzun ağzından bölümler okuyoruz güzel olmuş bence. Sevdim o kısımları. Bu kitapta artık her şey güzelleşiyor, düzen sağlanıyor ve oğlumuz kızımız için gerçekten dünyayı ayaklarına seriyor. Kendisi biraz alık olsa da güzel bir aşık. Ben sıradaki kitap olarak Mariaposa ve Monteyi okumak isterim. Ayrıca üvey kardeş valenti ve anası carla tam şıllıklar asla sevmedim. Dede ve hizmetçinin eski aşklarının depreşmesi hoş bir detay olmuş. Sevdim okuyun
AngeloT.A. Fan · ‎ Independently published · 04 okunma
Puan vermedi·320 syf.··
2025 90. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 03 Mayıs 2025 20:22
Tamamen kadın karakter üzerine kurulu bir kitap. Ben sevdim. Karakterimiz Elyse bence harika bir kadın. Bana garip bir şekilde Hürremi anımsattı djdjdjf. Çok güçlü ve zeki bir hanımefendi ve bunu kullanıyor. Diğer kitaplardaki gibi geri planda kalma veya gereksiz aptallıklar söz konusu değil. Bence yazar kadınları mafya dünyasında yüceltmek istemiş ama bir yandan da bunu öyle gereksiz vurdu kırdı olmadan yapmak istemiş. Nasıl zekasıyla bir şeyler başarıyor bunu görüyoruz. Arada bir eh be kızım bee demiyor musunuz tabiki diyorsunuz ama çok çok nadir bence. Yazım dili vs çok bayılmadım gereksiz uzayan kısımlar vardı. Bence tek kitap olarak yazılabilirdi. Ama kızımız için hepsine tahammül edilir. Erkek karakter o kadar baskın değil. Ben hep bir acabayla yaklaştım kendisine. Ve bir mafya kitabındaki mafyaya aşık olmadığım sadece kadına hayran kaldığım nadir kitaplardan sanırım. Konusuna gelirsek Elyse bir cerrah. Kendisi babasının mafyaya olan kumar borçları yüzünden sürekli mafyayla iç içe bir durumda. Adamlar bunun hem parasını alıyor hem de buna sürekli yaralı ggetiriyorlar. Oğlumuz Alessandro da bir mafya ailesinin varisi. Bir bakıyoruz kurşun yemiş sol yanından ve kızımızın yanına getiriliyor. Daha o an gözüne kestiriyor kızı. Sonrasında aylar geçiyor ve kızımız bir iş teklifi alıyor düşün taşın derken kabul ediyor. Hoop meğer teklif eden bizim Alessioymuş. Sonra bizim kız da meğer başka bir mafya ailesinin gizli torunu çıkıyor. Sonra oğlumuz kıza diyor evlenmeliyiz bak iyi düşün taşın ona göre. Kız lönk diye kabul etmiyor ama şöyle düşünün mafyada kadınların hayır deme hakkı yok. Böyle bir dünyada ne kadar nasıl direnebilirse o kadar direniyor. Kendisi bir manipülasyon ustaso bence dkdkkf neyse kitabın devamında ikilinin mafya dünyasına karşı savaşını okuyoruz sonra
DiavoloT.A. Fan · Independently published · 06 okunma