Sema

Sevgili yazarcığım, Üç yü bin milyon olayı üç sayfaya sığdıramazsın. Bir milyon kişiyi iki sayfada tanıtamazsın lütfen kendine gel. Evreni asla kafanızda oturtabileceğinizi sanmıyorum. Bütün mafya dünyasını tek bir kitapta tanıtmaya ama bir yandan da kararkterlerin hayatlarını da anlatmaya çalışmış yazarımız. Ama olmamış. O kadar çok isim ve olay var ki anlayamıyorsunuz. Sürekli kim neydi karışıyor. Bir olay bitmeden diğerini başlatmış ve eee buna ne oldu şimdi diye kalıyorsunuz. E karakterler deseniz öyle. Kitap maalesef başlangıç için çok karışık. Tanıtım böyle yapılmaz bence uzun süreli mafyalı kitaplar okuyucusu olarak onaylamadım dkdkdkf neyse kitabın konusuna gelirsek kızımız Annika eskiden mafya prensesiymiş sonra başına işler geliyor falan kendisi prof bir hırsız oluyor ve bir şekilde rus mafyasının adamı oluyor. Ama arada hala heyecan için hırsızlık yapmaya devam ediyor kendisi vahşi bir kızımız. Oğlumuz Kenzo japon mafyası. O da mafya başının sağ kolu manevi oğlu falan. Sonra bu Anni yıllar önce Kenzodan kolye çalmış ve adam da bu kızın peşinde. Kız her seferinde kaçıyor bir yolunu bulup falan ama en sonunda tuzağa düşüyor. Derken Sota yani japon mafyasının başı diyor ki ikiniz evleneceksiniz. Tabi rus mafyası başı Kir de diyor bunu ortak karar neyse. Ama bizim kız o kadar belalı o kadar belalı ki anlatamam size. Her an kendisinin yeni bir olayı yeni bir mafyası falan çıkıyor. Her köşede bir ırkın mafyası var ve hepsi kızımızla bir olay yaşamış hepsi de düşman. Olaylara yetişemiyorsunuz. Ben anlamaya çalışmayı bıraktım, pes ettim. Siz devam edin lütfen.
Emperor of WrathJagger Cole · Independently Published · 202412 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Asla yazarın tarzı olan bir kitap değil. İlk 50 60 sayfa zaten hiçbir şey anlamadan bakıyorsunuz. Sevemedim bence oturmamış farklı bir tarz denemek istemiş ama yok yapma sen hayatım. Kitabı en kısa haliyle özetlersek kızımızın kocası futbolcu ama maçta kaza geçirip sakatlanıyor. Kızımız da bir psikolog tam kendi muayenehanesini açmış falan. Neyse sonra adam depresyona giriyor falan işte bağımlılık yapan ağrı kesici batağına düşüyor. Sonra kaza yapıp ölüyor. Kendisiyle birlikte iki kişiyi de öldürüyor çarparak. Ve kızımızın reçetesini çaldığı için sanki adama o uyuşturucu vermiş gibi oluyor. Olaydan sonra kız soruşturma geçiriyor ve depresyona giriyor aşırı depresif ve hiçbir şey anlamadığım kısımlardı neyse. Sonra işte kız terapi alıyor falan sonra kendi işine dönüyor derken bir bey var bu kazada ölen diğer kadının kocası o devreye giriyor vs vs ben okumayı bıraktım. Okuyana başarılar diliyorum
The UnravelingVi Keeland · Atria/Emily Bestler Books · 20245 okunma
Puan vermedi·356 syf.··
2025 87. kitabı
En çok merak ettiğim karakterlerdi. Kitabı genel olarak sevdim ama beklentimi karşılamadı. Xavier birden bambaşka birine dönüştü sanki. Ya sen milletin korktuğu kosskoooccaaaa bir beysin ne oldu sana birden bire minik kuşa döndün??? Yazarın karakterlerini bir ileri iki geri yaptırma huyu var bence. O kadar kendine güvenen, sert bir karakterken birden bire güvensiz pısırık birine dönüştü. Bu dönüşüm kısa sürsede benim kendisine bakış açımda çatlaklar oluştu maalesef. Sierra ise beni çok şaşırtmayan bir karakter. Kendisine bayıldım diyebilirim sanırım. İlla arada kızdığım noktalar olmuştur ama genel olarak çok zeki, tatlı, hırslı harika biriydi. Xavier kendini geri çektiğinde panter gibi üstüne atlaması ve sen hayırdır koçum minvalindeki söylemleri bence çok iyiydi. Kitabımızın konusuna gelelim şimdi. Windsor serisinin son kitabı. Ailenin minik kızını anlatıyor. Kendisi bir emlak uzmanı diyebiliriz sanırım. Ve ezeli rakibi Xavier Kingston… bu ikili yıllardır birbiriyle uğraşıyor sürekli bir kışkırtma halindeler taaaa kiiiii Xavi yanında bir kızla ortaya çıkana kadar. Tabi kıskanç Sierra kendini geriye çekiyor ve sonrasında sakin sakin ilerlerken Sierra yanında bir beyle görülünce Xavi yeniden savaşı başlatıyor. Birbirlerinin projelerini çalmak, arabaların lastiklerini patlatmak, mücevherleri çalmak derken hoopp Xavi diyor ki artık yeto ben şu neneye söyliyim bizi baş göz etsin. Nenemde dünden razı zaten herkes yıllardır farkında ikilinin aşkının. Sonrasında evleniyorlar ve aradaki ilerleme-gerilemeleri okuyoruz. Enerjileri güzel. Bu arada zaten seriyi okuyanlar bilir önceki kitaplarda da hep ikiliden kısa kısa bahsediliyor ve kızımızın abilerinin gizli kankisi Xavier. Bu yüzden de herkes onu onaylıyor. Yıllardır meğer kızımıza aşık falan zaten ortadaydı da neyse dkdkdk
The Devious HusbandCatharina Maura · Ichara Publishing · 202432 okunma
Puan vermedi·497 syf.··
2025 86. kitabı
Boşuna bekledim ben bu kitabo. Yazar instagramda o kadar alıntı paylaştı o kadar reklam yaptı ki… heveslendim, ilk kitabı çok sevmiştim dedim Allaahhıım yeter artık gelsin bu kitapta. Sonra bir geldi puufff balon söndü. Bu kitap maalesef beklentilerimi karşılayamadı. Yani ne dedin ne yaptın sevgili yazar? Evet daha ekşınlı falandı ama bilmiyorum bana geçmedi. Kızın böyle bir şey çıkmasını bekliyordum önemli birisi belliydi zaten. Blakeden de bir şeyler bekliyordum ama ikisi arasında bambaşka şeyler de beklemiştim ben. Hala vasıfsız kardeşe sözde aşık olmak falan çok sarmadı. İşin romantik boyutuna taktığım için muhtemelen sevmedim ama öyle işte. Anlatasım bile gelmedi. En son oniks fırtınada böyle olmuştum bu da patladı gitti aynı
The Night PrinceLauren Palphreyman · Independently Published · 202513 okunma
Puan vermedi·382 syf.··
2025 85. kitabı
Ilk kitapta kıyaslarsak çok sevemediğimi söyleyebilirim Bence daha sıkıcıydı ve saçma gelen mantıksız gelen çok daha fazla yönü vardı. başlarda daha güzel heyecanlı giderken Daha sonrasında saçmaladı Bence Özellikle bazı kısımları ef yeter artık yani birbirini çok fazla tekrardı çok fazla aynı şeyin üzerinde durdu. resmen gözümüze sokmaya çalıştı bazı şeyleri yazar ve yani gözümüzü çıkardın artık ablacığım tamam yeter artık diye İsyan ettim bazı kısımlar oldu. gerek yoktu Bence bu kadar uzatmasına bu kısımları. uzattığı kısımlara Gelecek olursak da kızın psikolojik sorunları…gitsin tedavi olsun o zaman yani Okey Güven problemi var vesaire vesaire Ama gerçekten gerekli miydi bu kadar uzatmak yani çok gereksiz gibi geldi bana. bunun dışında konuya Gelecek olursak ilk kitaptaki Ares'in erkek kardeşi luka'yı anlatıyor kitap. luka'nın yanında çalışan yardımcısı Valentina ve 8 yıldır birlikte çalışıyorlar. 8 yıl bittikten sonra bir aydınlanma geliyor ve Luka Valentinaya Aşık olduğuna karar veriyor katakulle ile falan evleniyorlar sonrasında birdenbire Valentine de aşık olduğunu söylüyor ama o kadar saçma bir yerde söylüyor ki mesela böyle çok Alakasız bir anda birdenbire Aaa ben de Evet seni seviyorum falan. o zaman niye uzattın çocuğu niye daralttın??! neyse sonra tabii kızın git gelleri söz konusu, evliliklerinde de sürekli bir güvensizlik durumu var. arada bir oğlan da işte Benim de güvensizliklerim var diyecekken kız zeytinyağı gibi su üzerine çıkıyor. başlarda çok sevdim güçlü bir karakterken o kadar böyle saçma şeyler yazmış ki kız için kızdan böyle birazcık İrite oldum. Neyse kitap öyle bir ilerledi ki aslında bütün her şey Anneannenin oyunu çıktı. Yani evet zenginsiniz abi ama bu kadar da değil. hani herkesi piyon gibi yönetemezsin anneanne kendine gel bir ayağın
The Temporary WifeCatharina Maura · Ichara Publishing · 2023422 okunma