En çok merak ettiğim karakterlerdi. Kitabı genel olarak sevdim ama beklentimi karşılamadı. Xavier birden bambaşka birine dönüştü sanki. Ya sen milletin korktuğu kosskoooccaaaa bir beysin ne oldu sana birden bire minik kuşa döndün??? Yazarın karakterlerini bir ileri iki geri yaptırma huyu var bence. O kadar kendine güvenen, sert bir karakterken birden bire güvensiz pısırık birine dönüştü. Bu dönüşüm kısa sürsede benim kendisine bakış açımda çatlaklar oluştu maalesef. Sierra ise beni çok şaşırtmayan bir karakter. Kendisine bayıldım diyebilirim sanırım. İlla arada kızdığım noktalar olmuştur ama genel olarak çok zeki, tatlı, hırslı harika biriydi. Xavier kendini geri çektiğinde panter gibi üstüne atlaması ve sen hayırdır koçum minvalindeki söylemleri bence çok iyiydi. Kitabımızın konusuna gelelim şimdi. Windsor serisinin son kitabı. Ailenin minik kızını anlatıyor. Kendisi bir emlak uzmanı diyebiliriz sanırım. Ve ezeli rakibi Xavier Kingston… bu ikili yıllardır birbiriyle uğraşıyor sürekli bir kışkırtma halindeler taaaa kiiiii Xavi yanında bir kızla ortaya çıkana kadar. Tabi kıskanç Sierra kendini geriye çekiyor ve sonrasında sakin sakin ilerlerken Sierra yanında bir beyle görülünce Xavi yeniden savaşı başlatıyor. Birbirlerinin projelerini çalmak, arabaların lastiklerini patlatmak, mücevherleri çalmak derken hoopp Xavi diyor ki artık yeto ben şu neneye söyliyim bizi baş göz etsin. Nenemde dünden razı zaten herkes yıllardır farkında ikilinin aşkının. Sonrasında evleniyorlar ve aradaki ilerleme-gerilemeleri okuyoruz. Enerjileri güzel. Bu arada zaten seriyi okuyanlar bilir önceki kitaplarda da hep ikiliden kısa kısa bahsediliyor ve kızımızın abilerinin gizli kankisi Xavier. Bu yüzden de herkes onu onaylıyor. Yıllardır meğer kızımıza aşık falan zaten ortadaydı da neyse dkdkdk