Sema

Puan vermedi·382 syf.··
2025 83. kitabı
Bu kitap sizlere sinir krizi geçirtebilir. Hannadan nefret ediyorum. bu kadar geri zekalı bu kadar aptal bir kardeş olamaz Bakın gerçekten insanın sınırlarını zorlayan bir tip ve dedim ki bir yerde Lütfen bunu öldürsünler. Ya sen nasıl bir şırfıntısın?!? Tabi ayno o gereksiz şırfıntı anasına benziyor cidden öyle anne olmaz olsun keşke o da ölseydi. Esas kızımız Raven ve kendisi çok tatlı bir kız Zeki çalışkan ama gereksiz bir Özgüven eksikliği söz konusu Belki de gereksiz değil Çünkü hayatı boyunca bu aptal yollu kardeşi ve anask olacak lanet yüzünden geri planda kalmış ve ailesi tarafından aşağılanmış sanki hep yedek elemanmış gibi davranılmış Bu yüzden de ister istemez bir Özgüven eksikliği oluyor ama kendisi mükemmel birisi. Bunun dışında erkek karakterimiz Ares hoş bir Bey ben onun başlardaki davranışları dışında karısını desteklemesine bayıldım Bakın gerçekten Helal olsun dedim yani her türlü arkasında destekliyor başkalarına karşı koruyor falan beğendim. başlarda böyle bir sinir olmuştum Ama bir yandan da sinir olmamak gerekiyordu çünkü o da şaştı kaldı haklı olarak. neyse kitabı özetleyeyim kısaca Windsorlar diye bir aile var çok köklü bir aile ve ailedeki evlilikler hep anlaşma yoluyla oluyor bu ailede kızımız Raven ailesiyle bir anlaşma yapıyor. başta Raven ve Ares nişanlanıyor ama araya bazı şeyler giriyor ve nişan atılıp kızın ablasıyla yani Hannayla nişanlanıyor adam. tabii kız Aşık Yıllar Boyunca aşk acısı çekiyor gözünün önünde ablasıyla birlikte adam. başka kitaplarda çok rahatsız edici oluyor bu kardeşinin aşkı olayları ama bu konuda yani ben kardeşten nefret ettiğim için bir şey diyemedim. Çünkü zamanında zaten Hanna şeytanlık yapıp elinden almış bunun. Neyse kardeş düğün zamanı arası terk ediyor ve bu durumda mecburen Raven ve Ares evlenmek zorunda
The Wrong BrideCatharina Maura · Ichara Publishing · 2022523 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Beni inanılmaz sıkan bir kitap oldu hiç sevmedim. Ana karakterimiz katalına kendisi bir yeni doğan bebek hemşiresi. Kızımın eski sevgilisi ve kız kardeşi evleniyor. Düğünden dolayı köyüne gidiyor kendisi bir ay boyunca orada kalacak. Damadın yakın arkadaşı ve sağdıç Luke isimli çocuğumuz. O da bir doktor ve bir bakmışız kızımız ve oğlumuz birbirlerinden hoşlanıyorlar. Kitap çok sıkıcı ilerledi gerçekten çok ama çok sıkıcı yani 80. sayfaya kadar zor geldim beni kitap okumaktan soğuttu neden böyle oldu bilmiyorum günde iki sayfa falan böyle okuyarak ilerledim resmen ilerlemiyor kitap yok gitmiyor şu kardeşim eski sevgilimle evlendi olayları beni zaten çok rahatsız eden şeyler. Yani belki de göze gelmeyecek bir şey çünkü takılmışlar birazcık sadece ve kızdan önce kardeşi zaten çocuktan hoşlanıyormuş falan filan bir şeyler böyle çok irdelemedim bile o kadar sıkıcı ve o kadar boğucuydu ki ha böyle yakamı bağrımı yırtasım geldi. Luke karakterimiz de çok sıkıcıydı yani baştan aşağı herkes sıkıcıydı hiç sevmedim bence zaman kaybı. Beni rsye soktu
Tek Dileğim SensinLauren Asher · Olimpos Yayınları · 2025449 okunma
Puan vermedi·404 syf.··
2025 81. kitabı
Serinin üçüncü kitabı ve bence ilk üçün em kötüsü. Farklı bir kurgusu vardır diye okuyayım dedim ama farklı bir fantezisi çıktı. Erkek karakterimiz kız karakterimize vurduruyor tövbest. Neyse Hemi ve Dallasın hikayesini okuyoruz. Hemi takılın halkla ilişkiler müdürü gibi bir şey, Dallasta oyuncularsan birisi. İkili anaokulundan beri tanışıyor ve Dallas kıza yıllardır aşık ama hiç açılmamış. Aksine lisede falan hep eziyet etmişler arkadaşları falan. Kız klasik inekmiş falan filam. Sonra bir olay oluyor bunlar birden sevgili taklidi yapmaya başlıyor sonra bu da yetmiyor nişanlı taklidine geçiyorlar. Dallas heyecanlı ve sağı solu belli olmayan bir karakter. Önce yap sonra düşün politikası var bence. Ayrıca aşırı düşünceli minnoş kalpli birisi. Bunun yanında ilişkide pasif karakteri var kadını daha baskın istiyor ben bu ilişkiyi sevmem bence hoş değil. Gerçi bunu da sert erkek yapsa yine aynısını yapmış olucaktı. Yazar serinin her kitabına farklı bir fantezi koymuş her erkek farklı bir şeyden hoşlanıyor. İlk kitapta yumruklar salatalıklar havada uçuşuyordu neyse. Hemi güçlü ama içten içe özgüveni düşül tedavi olması gereken birisi. Sonra bir bakıyoruz Dallas aşkını itiraf edip Hemiyi de iknaya çalışıyor falan sonra kız ikna oluyor mutlu mesut bitiyor kitap. Ne anlatayım daha ben çok sevemedim okunur mu okunur ama çok gerekli mi hayır
If You Need MeHelena Hunting · Ink & Cupcakes · 20241 okunma
Puan vermedi·460 syf.··
2025 82. kitabı
Yine bir hokey takımı oyuncusu. Çoğu kısmı klişelerden ibaretti. Kitabın ilk yarısı cinsel gerilimle diğer yarısı da bunu yaşamakla geçiyor, smutu bol bir seri olmuş. Hikayeye gelecek olursak Hollis 33 yaşında bir hokey oyuncusu ama büyük bir kaza geçirmiş ve bir süre ara vermiş oyuna. Sonra oyuna geri dönüyor sahada kalma çabasını falan görüyoruz. Bu arada kendisinin en yakın arkadaşı Roman var o da takımın kalecisi. Romanın kızı var kendisi 21 yaşına girecek ve ismi Peggy Aurora Hammer artık hangi ismini kullanırsa değişiyor hep. Ve bizim ikilimiz Hollis ve Aurora arasında ilginç şeyler oluyor. Kendisi liseden beri gizliden gizliye Hollise yani babasının bestine aşıkkkkkkkk. Kitapta malumunuz yaş farkı var ama bu çok göze batmıyor açıkcası. Yani sürekli şu 21 kısmını göze sokmasalar anlamazsınız bile. Neyse Rora gidiyor ve Hollisin yatak odasında gizlice bazı şeyler yapıyor ve hoop yakalanıyorrrr. Artık ikili birbirini eskisi gibi göremiyor daha farklı görüyorlar adeta yürüyen cinsellikler. Hollis kabullenemiyor ve itiyor falan ama bir yandan da bırakamıyor. Rora deseniz gözü kara aşık. İkili arasındaki olayları okuyoruz. Bence gereksiz uzun olmuş kitap 150 sayfayı kesin atın hiç fark etmezsiniz bile okunmamış kısım varmış diye o kadar gereksiz. Ama kötü değil çerezlik bir kitap okunur.
If You Want MeHelena Hunting · Ink & Cupcakes · 20241 okunma
Puan vermedi·442 syf.··
2025 80. kitabı
Kitabı sevdim. Klasik abimin en yakın arkadaşına aşık oldum kitabı. Çocukluktan gelen arkadaşlık söz konusu. Adamlar buz hokeyi oynuyor. Kızımızın para takıntısı var ve kendisi bi muhasebeci diyebiliriz sanırım. Kızın adı Beatrix çocuğun adı Tristan. Rixin ev arkadaşları onu grup sekse davet edince evi terk edip abisinin evine gidiyor. Abisi de Tristanla ev arkadaşı. O kadar paraları var ama yine de fakir kafadalar. Bence tedavi olması gerekti iki kardeşin ama kitap boyunca bunun için bir atak göremedim. Oğlanı da annesi terk etmiş bu yüzden terk edilme fobisi var ilişkilerden kaçıyor. Neyse ateşle barut yan yana durmaz bu ikili başlıyor aşna fişna yapmaya. Kitap uzun bir kitap ve önemli kısmı sadece smut. Bence abartılı sahneler vardı çok gerçekçi gelmedi adam makine sanırsın tövbest. Araya chistian greylik falan katmış yazarımız yani öyleli bir şey. Salatalık yerken iki kere falan düşünüyorum artık üzerimde bir travma oldu. Başta biz fakbadiyiz triplerinde düşüp kalkarlarken tabi klasik aşk oluştu. Sonrası böyle düşmeli kalkmalı devam ediyor arada kavgalar falan var ama hep bir tekrara düşülmüş bence. Her anın sonunda kendilerini yatakta mutfakta falan bulmalarına yuh artık diyip isyan ettim bu da can o kız nasıl kalkıp yürüyor lan nasıl bi hayal gücü alooo porno mu çeviriyonuz orda??? Neyse fena değildi çerezlik bir kitap büyük beklentileriniz olmasın okuyun gitsin.
If You Hate MeHelena Hunting · Ink & Cupcakes · 20243 okunma