Serinin üçüncü kitabı ve bence ilk üçün em kötüsü. Farklı bir kurgusu vardır diye okuyayım dedim ama farklı bir fantezisi çıktı. Erkek karakterimiz kız karakterimize vurduruyor tövbest. Neyse Hemi ve Dallasın hikayesini okuyoruz. Hemi takılın halkla ilişkiler müdürü gibi bir şey, Dallasta oyuncularsan birisi. İkili anaokulundan beri tanışıyor ve Dallas kıza yıllardır aşık ama hiç açılmamış. Aksine lisede falan hep eziyet etmişler arkadaşları falan. Kız klasik inekmiş falan filam. Sonra bir olay oluyor bunlar birden sevgili taklidi yapmaya başlıyor sonra bu da yetmiyor nişanlı taklidine geçiyorlar. Dallas heyecanlı ve sağı solu belli olmayan bir karakter. Önce yap sonra düşün politikası var bence. Ayrıca aşırı düşünceli minnoş kalpli birisi. Bunun yanında ilişkide pasif karakteri var kadını daha baskın istiyor ben bu ilişkiyi sevmem bence hoş değil. Gerçi bunu da sert erkek yapsa yine aynısını yapmış olucaktı. Yazar serinin her kitabına farklı bir fantezi koymuş her erkek farklı bir şeyden hoşlanıyor. İlk kitapta yumruklar salatalıklar havada uçuşuyordu neyse. Hemi güçlü ama içten içe özgüveni düşül tedavi olması gereken birisi. Sonra bir bakıyoruz Dallas aşkını itiraf edip Hemiyi de iknaya çalışıyor falan sonra kız ikna oluyor mutlu mesut bitiyor kitap. Ne anlatayım daha ben çok sevemedim okunur mu okunur ama çok gerekli mi hayır