Güzel bir fantastik kitaptı. Çok kafam karıştı bir iki yerde bunun nedeni çeviri de olabilir, bu evreni tanımıyor oluşumla gelen milyon tane isim de olabilir. Çerezlik güzel bir kitap. Normal erkekleri bıraktık kanatlı ve boynuzlulara göz diktik artık. Ben Lorik’i sevdim. Yaptıklarıno anladım ve ona hak verdim. Bence Marion fazlaca gözleri kapalı bir kızımızdı yoksa Lorik çoğu şeyi söylemişti. Konuya gelecek olursak değişik bir evren. Allavarlılar var kylorr var sonra Severler var bir de gölgeler var. Marion şifacılar loncasına kendini adamın bir insan cadı ne olduğunu anlamadığım bir şifacı. Lorikse allavar ve kylorr karışımı. Marion ormanın derinliklerinde evcil hayvanı bradusu Peekle birlikte yaşıyor. Orada nadir bulunan ateş böceklerine bakıcıklı yapıyor ve onlar sayesinde güçlü iksirler üretiyor. Birgün ormanda bir ses duyuyor aaaa o da ne yaralanmış Lorik. Hemen evine götürüp tedaviye başlıyor sonrası aşna fişna tabi ateş barut yanyana durmaz aşk doğuyor. Bence daha uzun daha detaylı yazılabilirdi. O kısımları daha detaylı okumak isterdim ben o sevgi detaylarını işte aileye kabulü falan görmek isterdim. Neyse sevdim okunur ama önce diğer kitapları okuyup evreni tanımak gerek bodoslama bunu okuyunca çok kafa karıştırıcı oluyor.