Sema

Puan vermedi·206 syf.··
2026 13. kitabı
Çok boş zamanım var diyorsanız okuyun. Bir şeyler anlatılmak istenmiş, ortada bir fikir var ama gerisi yok. İnanılmaz yüzeysel ve yavaştı. Ya yeter mıymıy ne uzattınız dedim alakasız sahnelerde. Beğenmedim ben konu harcanmış gibi geldi. Kızımız Alysse pastacı . Bundan dört yıl önce vegasta gaza gelip bir adamla evleniyor. Jay asker keskin nişancı. Irakta falan görev yapıyormuş. Balayının son gününde adam otelden yok oluyor kızı sap gibi bırakıyor ortada. Sonra bunlar avukatlar aracılığıyla boşanıyorlar. Kız bir pastane açıyor falan. Dört yıl sonra oğlan diyor ki ya ben ölcektim ama peşimden üzülen kimse olmayacaktı. Ben böyle bir kızla evlenmiştim acaba istifa edip ona mı dönsem. Gidip kızı arıyor ama kendini tanıtmıyor. Sevgilime barışma hediyesi tatlı yaptırmak istiyorum ama siz teslim edin diyor. Kız da vay be çok romantik diye hazırlıyor pastayı ama aklına birden kocası da geliyor. Çekim yasası heralde birisi sizi düşününce siz de onu düşünüyorsunuz. Neyse kız pastayı alıp gidiyor aaa karşısında Jay. Sonrası bile o kadar saçma ki. Hemen aşna fişna dönüyor. Affetmem falan ama seks yapabiliriz gibi bir saçma muhabbet var. Kendisi bile inanmıyor dediğine. Adam desen aklımdaydın hep ama işim de önemli falan diyor. Adamın travmaları var annesi terk etmiş babası ölmüş. 18 yaşından beri de askeriyede dışarıdaki hayatı bilmiyor falan. Kızın ailesi bile kızdan daha iyi tepki gösterdi. Abisi bir kızar gibi oldu sonra hadi gel yüzelim falan dedi. Oğlan kız yine terk etti. Sonra vazgeçti dedi barışalım tamam mutlu sonlu bitti. Ya her şeyi saçmaydı anlatıcak bir şey de yok. Kız ne istediğini bilmiyor kendine kızıyor . Oğlan klasik manipüleci. Sarmadı bana
Her Sweetest MistakeKatherine Garbera · Independently Published · 20262 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Puan vermedi·296 syf.··
2026 11. kitabı
·
78 günde okudu
·
Okunma: 22 Şubat 2026 14:03
Benim sevdiğim tam Cora tarzı sayko bir kitaptı. Karakterlerin manyak olmalısı benim hoşuma gidiyor. Bol işkence sahnesi, akla mantığa uymayan olaylar var ama kimin umrunda?!? Ben sevdim keşke daha önce yarıda bırakmasaydım dedim. Erkek karakterimiz Nestore Romano, kızımız Amelia. Hikayeyi anlatacağım spoi olabilir ona göre okuyun. Bunlar Camorranın ilk halinden mafyalar. Te Remocuğumun babası baştayken oluyor olaylar. O it herif bu Amelianın babasına yüz veriyor o da Nestorenin doğum günü partisinde bütün romanoları öldürüyor. Bu olmadan öncede bizim kızla oğlan yakınlaşıyorlar ama daha yaşları çok küçük. Kız 13 oğlan 15 yaşında. Tabi mafya alemi yaş falan tanımaz. Amelianın babası aşil iti bizim nestoreyi alıp zindana kapatıyor. Akla hayale gelmeyecek işkenceler yapıyor çocuğa yıllar boyunca. Tabi bizim kız oğlana yanık olduğu için gizli gizli kaçıp yanına gidiyor, yemek götürüyor, kitap okuyor çocuğa. Nestorenin hayatla tek bağlantısı Amelia haliyle inanılmaz bir sevgi besliyor kendisine. Üç yıl gün yüzü görmeden bu işkenceler sürüyor. Bir gün bizim Ameliayı yakalıyor babası ve ona da işkence yapmaya başlıyor yandaki zindana da onu kapatıyor. Bizim zavallılar birlikte direnmeye çalışıyorlar ama olmuyor. Sonra aşil iti bir gelmemeye başlıyor hoop haberler yayılmaya başlıyor. Remocuğum geri döndü. Remonun babası olcak iti bizim growl öldürdü diye. Aşil de korkak it. Sonra boşluktan faydalanan adamlardan birisi kıza tecavüz etmeye kalkıyor ama Nestore onu parmaklıklardan yakalayıp boynunu ısırarak öldürüyor. Cesetle kalıyorlar birkaç gün. Sonra tam kaçarken ortalık karıştığında bakıyorlar aaa Niccola burda Nestorenin kızeni. Yanında da bizim Remo ve Nino var. Remo diyor gel bize katıl herkesi öldürelim. Biraz düşünüp kabul ediyor sonrası vahşet. Ortalık 56 oluyor. Kız
The Madman and His Broken PrincessCora Reilly · Independently Published · 202510 okunma
Puan vermedi·448 syf.··
2026 10. kitabı
Sevdiğim ve beni rsden çıkartan bir kitap oldu. Böyle gri karakterleri seviyorum ben. Kıza bir iki kere kızdım özellikle son kısımda ama bu tamamen benimle ilgili kızda bir sorun yoktu. Oğlumuz muhteşeme yakındı biraz daha psikopat olabilirdi tabiki. Bence okuyun ve okutun. Spoiler içerebilir Kızımız Gia bir şirkette asistan diyebiliriz sanırım. Bizim oğlan Tate kız her işine koşturuyor kendisi aşırı zengin, yakışıklı, takıntılı bir manyak sosyopat falan. Gianın annesi demans hastası ve bu kısım benim için biraz tetikleyiciydi açıkcası çünkü annemde demans başlangıcı var neyse bu kişisel bir detaydı devam ediyorum. Bir deneysel tedavi var ve Gia annesini kaybetmemek için gidip Tate den yardım istiyor. Tate de evlilik karşılıklığında bunu yapacağını söylüyor. Bu arada bizim Gianın babası ve erkek kardeşi bir trafik kazasında ölmüş. Tatein geçmişi ise baya karanlık. Kendisi yurtta büyümüş 13 yaşına kadar. Orada andrin diye bir şerefsz var çocuğa inanılmaz işkenceler yapmış. Hangi hayvanı sevse onu öldürmüş getirmiş çocuğun yatağına bırakmış. Bu andrin iti matematikçi çocuğu resmen at gibi koşturuyor sürekli denklem çözdürüyor ve sonra ceza veriyor ama kimse buna müdahale etmiyor. Bizim oğlan süper zeka inanılmaz bir hafızası var. Daha sonra Daniel diye bir iş adamı bizim oğlanı zekası için evlat ediniyor çünkü veliahta ihtiyacı var. Tate bu adama andrini anlatıyor ve daniel de onu öldürüyor. Öldürmeden öncede gerçekleri öğreniyor meğer tatein annesi andrinin eski karısıymış ve şerfsz andrin tatein anne babasını öldürmüş. Giaya takıntılı durumda bizim Tate. Bunun nedeni de Daniel yani üvey babası hapse giriyor işlemediği bir suçtan ve orada öldürülüyor. Görgü tanığı Giaymış. Tate de babamı savunmadı diye kıza takıyor ama aslında aşık oluyor. Bu arada olayda da esas katil
Handsome DevilL. J. Shen · Bloom Books · 202516 okunma
Puan vermedi·216 syf.··
2026 8. kitabı
·
23 saatte okudu
·
Okunma: 31 Ocak 2026 23:01
Ölüm bile zengine ölüm dediğim bir kitap oldu. Yazarın dili çok akıcı nasıl okuyup bitirdiğini anlamıyorsun. Birçok kısımda hayatı sorguluyorsun. Çindeki iğrenç politikatlar ve sonuçlarının etkilerini gösteriyor kitap. Bazen güldüm iskeletler baya komik insanlar. Okuyabilirsiniz farklı bir tarz kara komedi bile diyebiliriz sanırım. Tavsiyedir. Aklımda kalanlardan anlatacağım spoiler içerir İş arkadaşına ilanı aşk edip rezil olan zavallı adam ve daha istifasını vermeden onunla dalga geçen sözde yıllardır birlikte olduğu iş arkadaşları. İnanışmaz zalimce gelen ama çok doğru bir bölümdü. Bizim patron iş arkadaşı olmaz işin arkadaşı olur dışarıda da birbirinizi sallamazsınız sadece birlikte işinizi yaparsınız diyordu çok doğru diyormuş. Bir kutu götürmeyi bile yapmamak nasıl bir vefasızlık çok içime oturdu. Ayrıca bu kadın da ne kadar büyüleyici bir güzelmiş herkes ona aşık. Ama o bizim oğlanla evleniyor ve sonra onu terk ediyor. Ölümüne hiç üzülmedim. Kendisi de pişmandı zaten Yang Feiyi terk ettiği için. Öyle ya da böyle bütün tanıdıklarıyla öbür tarafta karşılaşması detayı çok iyiydi. Babasına çok üzüldüm ben. Trende bir kadın tuvalete gidiyor ve meğerse doğum yapıyormuş bebeğini tuvalete düşürüyor ve birden bağları kopuyor. Makascı bebeği buluyor ve göbek bağını kuyruk sanıyor daha sonra alıp bebeği evlat ediniyor. Bekar 22 yaşında bir adam. Nereden geldiği bilinmeyen bir bebeğe ömrünü adıyor. Bir dönem yurda bırakmak istiyor ama ertesi gün pişman olup gidip alıyor çok üzücüyfü. Yang Fei inanılmaz saf temiz bir karakter. Yaşadıkları çok üzücü, neredeyse hiç huzurlu anı yok. Daha sonra karısı aldatıyor bizim oğlanı ama hiç ses etmiyor yine iyi davranıyor. Babası oğluna yük olmamak için evi terk ediyor. Sonra babasını arama uğruna uğraşırken restoranda yangın çımıyor ve
Yedinci GünYu Hua · Alabanda · 20161,954 okunma
6/10
·340 syf.··
2026 7. kitabı
Çok yavaş ilerleyen, kafanızın çok boş olduğu bir dönemde okunabilecek bir kitap. Bir ara sıkıldım bıraksam mı dedim am bırakasım da gelmedi. Erkek karakterimiz Donovan ve ben onu cidden çok sevdim. Kendisiyle ilgili tek sıkıntı kıza fazla takılı kalmasıydı bence ki olay orda zaten dkskdkf sadece kıskanmış olabilirim. Kızımızın yaşadıklarından sonra oluşturduğu savunma mekanizmasını da anlayabiliyorum neden yavaş ilerledi falan diye ama bu sıkılmaya engel değil. Klasik Vi karakterleriydi, geçmişleri travmalarla dolu kız oğlan.ikisi de zorluktan sonra mutlu sona eriyor, tahmin etmesi kolay bir kitaptı şaşırtan noktalar yoktu diyebilirim. Yine de sevdim mi sevdim. Ama ayıla bayıla nolur oku diye kimseye önermem. Spoiler içerir Kızımız Autumn vegasta bir kına gecesinden dönerken bakıyor ki aaaa bavulum elalemle karışmış. Hemen arıyor bavulumu getir diye meğerse bizim oğlan Donovan Decker almış bunun bavulu. Neyse sözleşiyorlar buluşup değişmek için sonra bunların arasında bir elektriklenme oluyor Donovanın evine gidiyorlar iki gün birlikte oluyorlar ama bir sabah bakıyor kız kaçmış evden. Aradan bir yıl geçiyor bizim oğlan çook prestijli bir avukat, kızımız da sosyal hizmet görevlisi. Kızın ilgilendiği bir çocuk hapse düşüyor ve o dönem görüştüğü erkek arkadaşı da çalıştığı bürodan bir avukatı yönlendiriyor davaya tesadüf bu ya avukat bizim Donovan çıkıyor. Sonra çocuk hep açık açık söylüyor senden hoşlanıyorum işte şöyle böyle diye ama kız hep kaçıyor. Göster ama elletme modunda. İşte senden hoşlanıyorum bu yüzden seninle olamam diyor çünkü geçmişte 4 yıllık sevgilisi buna tecavüz etmiş bu yüzden sevdiği kimseye güvenmeyerek kendine bir koruma mekanizması oluşturmuş. Oğlanın da annesi eskortmuş ve sokaklarda büyümüş çocuk. Başı zamanında çok belaya girmiş Bud isimli bir
The SparkVi Keeland · 202120 okunma