Sema

7/10
·338 syf.··
2025 140. kitabı
Ne hayallerle başladım nasıl bitirdim… Beni çok ağlatan bir kitap oldu. İnanılmaz depresif ve hayatın gerçekleriyle dolu bir kitap. Sakin ve gerçekçi bir kitap istiyorsanız okuyun. Ben sevdim hatta baya sevdim. Tavsiye ederim ama öyle ekşınlı falan bir şey beklemeyin. Bol bol ağlarsınız anca. Bir metro aşkı… ikisinde kitap kurdu… Logan Hall bir doktor ve çok tek düze bir adam. 40 yaşında kendisi ayrıca annesi ölümcül hasta, yatağa bağlı ve oğlu da onunla ilgilenmekle meşgul. Loganı nasıl anlatsam bilmiyorum yaşadıkları beni o kadar üzdü ki… ona üzülmekten başka bir şeye konsantre olamadım. Kendine hiçbir şeyi layık görmüyor çünkü ölüm kapısında. Kimseyle temas kurmuyor çünkü öldüğünde insanlar üzülsün istemiyor, ölümün zorluğunu ve üzücülüğünü yeterince tatmış doktorumuz. Chloe 21 yaşında tam bir gün ışığı. Hemşire ve kitap kurdu. Yaşına rağmen davranışları çok güzeldi bence. SPOİLER İÇERİR ARTIK İkili metroda karşılaşıyorlar ve ilk defa birisi loganın dikkatini çekiyor. Çünkü o yaştaki birisi öyle bir romanı okumaz. Sonra Chloe kitap ayracını düşürüyor. Logan alıp peşinden gitse de yetişemiyor. Tekrar metroda karşılaşıyorlar ve logan ayracı veriyor. Yakışıklı ve kitap okuyan bu yabancı kızımızın dikkatini çekiyor ve ilişkisini sorgulamasına neden oluyor. Sadece merhaba diyebilmek için bile ikili kıvrım kıvrım kıvranıyor. Sonra bir bakıyoruz meğer bizimkiler aynı hastanede çalışıyorlarmış. Sonrası Chloe kovalıyor Logan kaçıyor. Ben loganın annesi jackieye de bayıldım. Bence muhteşem bir kaynana olurdu. Onun ölümünü izlemek beni bile bitirdi. Hayata olan bakışı beni aydınlattı ve düşüncelerimde farklılıklara, sorgulamalara neden oldu. Ölmeden önce yapılacaklar listesi hiç bu kadar anlamlı ve zor gelmemişti. Son anında annesinin yanında olması, chloeinin ona destek
Hello StrangerJade West · Independently published · 20208 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Puan vermedi·668 syf.··
2025 137. kitabı
Kitabı beğendim. Keşke tek kitap yapsaymış yazar ikinci kitap gereksizdi. Ona yorum atmıycam her şeyi burada anlatacağım. Mafyalı sahneleri bol olsa da bence altını dolduramamış o mafya konusunun yazarımız. Adam güya pakhan ama kimse malum yerine takmıyor kendisini. Kardeşi var ama kardeş değil sanırsın kapıcı öyle ilişkileri var. Neyse kız da iyiydi arada bir salağa bağlıyordu. Belki çeviriden kaynaklıdır bazı yerlerin saçmalığı. Bakıyorsun itiraf etmiş barışmışlar diğer sahnede kavga gürüldü sanki bir önceki hiç yaşanmamış gibi. Bu kadar eleştirime rağmen beğendim ve tavsiye ediyorum. Gelelim konumuza Vesper esas kızımız doktor. Kendisi çocuk doktoru birgün hastanedeyken acile bir çocuk geliyor dev bir adamın kucağında sonra bir bakıyor hoopp çatışmanın arasında kalmış. Oğlumuz Kovan Kendisi pakhan. Yeğeni var luka onu getirmiş hastaneye. Abisi ölmüş yengeside koşmuş hemen abisinin sağ koluyla mı ne evlenmiş. Yana işte bu kadın tam bir yılan. Kocası ıhor o da şeytan pis köpek. Kovan çocuğun vasisi olmak için başvuru yapıyor çünkü anası çocuğa bildiğin işkence yapıyor. Ya sen nasıl pakhansın da bitti diyince bitiremiyorsun?!?!? Kızımızla sahte sevgililik yapıyorlar. Kızın da hastanesinde olaylar var. Müdürü hiç envanter almıyor sürekli cepliyor paraları. Meğerse organ ticareti yapıyormuş it herif. Hatta bu ticareti de bizim pakhanın babasının kurduğu keres örgütü yapıyor. Başlarında ıhor var. Oğlumuz yasaklıyor güya ama kimse takmıyor kendisini. Sonra işte savaş mavaş bir şeyler var. Zamanla ikili arasında aşk gerçekleşiyot. Öyle hemen düşüp kalkalım yapmıyorlar. Bir ileri iki geri ilişkileri hep. SPOİLER VARDIR Kızın babası da organ kaçakçısı çıktı ben şaşırmadım bekliyordum. Hatta ben abisinden de bir atak bekledim ama anca lukaya bakıcılık yaptı çocuk. O da karizma
Toxic TemptationNaomi West · Independently Published · 20257 okunma
Puan vermedi·356 syf.··
2025 136. kitabı
Kitabı sevdim diye başlıyorum yorumuma. Uzun zamandır beylerden yeterince etkilenemiyordum Rob sağ olsun çözdü bu sorunumu. Kendisi yakışıklı, centilmen, yardımsever, dürüst, yetenekli(her anlamda) ne bileyim bir sürü mükemmel özelliği var. Üstelik yazar bu özellikleri havada bırakmamış okurken hissediyorsunuz hepsini. Kızımızı da sevdim. Geçmiş yaşamındaki travmaları güzel atlattı. Kim nişanlısının onu aldattığı kızlarla best friend olabilir ki? Bilge Kadınlar Kulübüne bayıldım. Ann, Costantin, Dottie … özellikle Dottie tam benlik her şeye bir enerji taşı var. Sürekli şifalı su, iyi enerji bilmem ne diye dolanıyor. Keşke bir fal da bana bakabilseydi aşırı istedim bunu. Otis vardı kuzen o da iyiydi bence yan karakterin bile karakter gelişimini gördük sevdim bunu. Hanna be Blairi de okumak isterim onlar da aldatılan diğer kızlardı. Neyse konuya gelelim. Kızımız Sophie at hırsızı şey lalesi bir adamla nişanlı. Düğünlerine çok az bir süre kala ikisinin telefonları karışıyor. Sophie telefonu bir açıyor anaaaaa bütün bira fabrikalarından bir sevgili yapmış it herif. Gingerbeerbabe vardı o da salak bence gerçi kitabın sonunda akıllandı gibi de neyse. Üç kıza da cevap atıyor bu adam nişanlı hepimizi aldattı gibisinden. Sonra Rob geliyor kardeşi arayıp onu yolluyor git telefonu al diye. Bu arada Rob ve kardeşi üveyler ve araları çok kötü o şerefsiz haysiyetsiz Jonah çok kötülük yapmuş Robcuğuma. Neyse sonra tabi Rob olayı öğrenince gel diyor ben seni götürürüm o faydasızın toplantısının olduğu yere sonra Sophiele aralarında çekim başlıyor. Sophie gidip blairden yardım alıyor orada içeri girmek için. Sonra hanna da gaz veriyor buna. Yüzüğü fırlatıyor falan, rob da gidip yumruk atıyor. Sonrasında üç kız travmaları birleştirip çok yakın arkadaş oluyor. Roba da Dottie yani
Best Served ColdAngela R. Casella · Angela Casella · 20251 okunma
Puan vermedi·381 syf.··
2025 135. kitabı
Kitabı sevmedim. Bir türlü içine girip karakterlerle bağ kuramıyorsunuz. Yok, çok şans verdim ama olmadı. Salak desem salak değiller ama bir olmamışlık var. Yazarın dilini sevmedim heralde bu kitapta. Tavsiye etmem konuya bakıp atlamayın benim gibi. Penn isimli oğlumuz yıllar önce 13 yaşındayken kasabadan kaçar gibi gidiyor anasıyla birlikte. Daha sonra Seal oluyor kaza falan geçiriyor. Annesi de ölünce geri dönüp kasabada kalan evini satmaya karar veriyor. Ama ortada şöyle bir durum var, bizim bu oğlan 13 yaşındayken komşu kızına yanık. Taşınmış etmiş ama hep aklı kızda. Bu yüzden bir de bazı şeyler yaşanmış eskiden işte hepsi birleşiyor ve çocuk diyor ki ya ben ismimi değişip gelicem kasabaya. Bakıyoruz birden peter oluyor. Arkadaşı var hugo o yapma etme diyor ama dinlemiyor. İlk iş esas kız daisynin yanına gidiyor diyebilirim. Tabi asır geçmiş aradan tanıyamıyor kız çocuğu. Ama çocuk yanık tabi içi gidiyor. Ama asla bu iç gitmesi okuyucuya geçmiyor bence. Daisynin de aklı hala penn de güya. Sonra bir de kızımız nişanlı duke diye biriyle. Penn başlarda itiraf etmiyor kimliğini gizliyor gidip daisynin fizik tedavi merkezinde müşteri oluyor falan. Böyle sonrası malum süreçler üstün körü flörtleşme vs. En son dayanamayıp itiraf ediyor. Kız şok tabi. Başta trip atıyor sonra penn üç beş hediye alınca yelkenleri indiriyor . Bu arada nişanlısıyla aralarında anlaşma var o yüzden evlenecekler. Birbirlerine aşık falan değiller. Açık ilişki yaşayalım falan diyorlar. Neyse sonra düğün günü iptaaal. Cevaplanmayan sorular vardı. Sona doğru biraz daha açıldı ve okuması kolaylaştı ama bu bile kitabı kurtaramaz. Bizimle değilsiniz kitap.
PennJennifer Millikin · JNM LLC · 20251 okunma
Puan vermedi·508 syf.··
2025 134. kitabı
Beğendiğim soft bir kitap oldu. Hiç akarı kokarı entrikası olmayan bir kitap. Arada kızdığınız noktalar çıkabilir. Cevaplanmayan ve neden çıldırmıyorsun be dediğim şeyler vardı sadece. Okunur, okuyun. Kızımız kocasından boşanmış işte adam buna sıkıcısın falan bir şeyler diyor. Annesinin cenaze töreninde tüm aileye ilan ediyor boşandıklarını falan. Sonra annesinin sahibi olduğu bir apartımsı yer var. Annesi oraya çok düşkünmüş, köy gibi bir yer. Kalkıp oraya gidiyor kardeşi okulu bitirene kadar bakmak için. Komşusu var o da dul ve yakışıklı. Aynı zamanda köyün fırıncısı. Klişeler birleşiyor ve bu ikili oluyor işte. Ya kitaba yorum bile yazamadım farkında mısını a dostlar?!? Adamın iki kızı var birisi liseli birisi daha anaokulunda. Liseli olan bir isyankar ergen gidip korunmadan sevgilisiyle düşüp kalkıyor sonra da aaaa hamile miyim diye tribe giriyor falan. Sonra anaokuluna giden esas kızın köpeğine hayran falan. Böyle bir kitap işte. Kızın annesi neden kızı değil kardeşini daha fazla seviyor bunu anlamadım. Ve bence kızın annesine karşı bir kini olması gerekti. Babası da bunu normalize etmiş. Karaktere çok haksızlıktı bence. Kitabın karakter gelişimi güzeldi. O psikolojik durumlar falan kızın zamanla gelişmesi hoşuma gitti. Ama hakkını aramalıydı. Bir de kardeşiyle adamı zorla buluşmaya gönderdi. Nasıl salaksın ablam sen ya üf. Öyle dümdüz kitap
If it Makes You HappyJulie Olivia · Independently Published · 202427 okunma