Neden hayvanları seven ve onlara yardım eden insanlar garipseniyor? Veya neden bu kişilere "Bırak hayvanları, insanlar ne durumda görmüyor musun?" tarzı söylemlerde bulunuluyor. Sevgi ve yardımın kime olursa olsun, hayvan veya insana, bırakılması doğru mu? Ayrıca böyle bir eylemde bulunularak kişiler hem hayvanlardan hem de insanlardan uzaklaşmaz mı?