Semraisak

Semraisak
@Semraisak
Tek bir zorunluluk biliyorum, o da insan olmak ve çalışmak.
Hayatını ikinci kez yaşamak zorunda kalsaydın, sanki ilkinde yanlış yaşamışsın gibi bu defa doğru yaşa .
Sayfa 134·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Zor ve acı verici olsa da gerçeğin gözlerinin içine bak ..
Sayfa 121·Kitabı okudu

Semraisak

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.·
4 günde okudu
·
Okunma: 27 Şubat 2026 20:45
·
2026 8. kitabı
M. Kemal Sayar
9.3/10 · 984 okunma
Emanetçiyiz, çünkü bu dünyaya isteyerek gelmedik ve isteyerek de gitmeyeceğiz ..
Sayfa 39·Kitabı okudu
Olan olmuştur, olacak olan da olmuştur ..
Sayfa 13·Kitabı okudu