Semraisak

Semraisak
@Semraisak
Tek bir zorunluluk biliyorum, o da insan olmak ve çalışmak.
Biz bu dünyada o kadar yanlış hisler,zanlar içinde yaşarız ki fennin bize gösterdiği büyük büyük nazariyeleri,hakikatleri biz bu küçük aklımız ile etrafımızdaki ufak tefek eşyaya tatbik ederek, benzeterek daima yanılırız .
Sayfa 31·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Semraisak

, bir kitap okudu
Puan vermedi·119 syf.·
3 günde okudu
·
Okunma: 19 Şubat 2026 11:53
·
2026 6. kitabı
Melisa Kesmez
8.2/10 · 5,3bin okunma
Doğanın bilgeliği ne yol göstericiymiş, ona bakıp da ne iyinin gerçekten iyi ne de kötünün gerçekten kötü olduğunu öğreniyorum ..
Ölüme de böyle sakin gider, ölüm karşısına çıktığında da gözlüğünü düzeltir “harika” der ve ölür..
Sayfa 411·Kitabı okudu

Semraisak

, bir kitap okudu
Puan vermedi·432 syf.·
9 günde okudu
·
Okunma: 17 Şubat 2026 10:06
·
2026 5. kitabı
Maksim Gorki
8.5/10 · 34,4bin okunma