Şemsi

Evde en çok okumak da vakit geçiriyordum. Böylece içimde kabaran duyguları dış etkilerle bastırmak istiyordum. Okumak bana uygun tek dış etkiydi.
Sayfa 52·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Tek başımayım,ama onlar hep birlik...
Sayfa 49·Kitabı okudu

Şemsi

, bir kitabı okumaya başladı
Yasin Pişgin
9.5/10 · 2.488 okunma
İnsan gayeye ulaşmak için çalışmayı seve,r fakat ulaşmayı pek istemez...
Sayfa 37·Kitabı okudu
İnsana lüzumlu olan tek şey, onu nereye sürükleyeceği belli olmayan hür iradedir.
Sayfa 28·Kitabı okudu