Sena

"Kötü günlerdeyiz. Şimdi, ne kişinin kendini sorgulaması, ne de vefa kaldı. Er kişiler gitti, geride çerçöp kaldı." Meymun b. Mihran
Reklam
"Aşkı yüceltmeli insan. Âşık olmanın hakkını vermeli. Eğer âşık ise, kendi hakkını da bilmeli. Istırap içinde kalıyorsa, sevdiğine varamamak yüzünden, o zaman yolculuğu sevmeli. Varmak, varlığı yok eder, bunu iyi düşünmeli."
"Biz Krallar, Nemrutlar ve Firavunlar gülmek için yaşarız siz zavallılar da ağlamak için." "Biz, ruhlarımız Allah'tan bedenlerle ayrılmış olduğu için ağlarız, siz, bedenleriniz mutlu toprağa yapıştığı için gülersiniz."
"Hayattan ölüme geçişin kıl payı kaldığı yerde, gerçeğin anlamını daha bir derin duyacağız. Ve daha önce aşırı düşkün olduğumuz, vazgeçemediğimiz, abarttığımız şeylerin, aslında hiç de feda edilemeyecek şeyler olmadığını göreceğiz."
"En büyük yalnızlık, anlaşılamamanın verdiği yalnızlıktır."