Cevap ne kadar korkunç olursa olsun geriye en azından bir teselli bırakıyordu:O da unutmak denen şeyin mümkün olduğuydu...
~~~
"Unutmak diye bir şey yoktur!"demişti,"Ne kadar debelensen de sadece unuttuğunu zannedersin ve unuttum dediğin şeyler zaman gelir kılık değiştirerek çıkar karşına."