İnsanların büyük çoğunluğunun dünyanın işleyiş düzenini çözemediği için çok daha fazla acı çektiğini düşünüyorum.Bu acının kaynaklarından birisi de,dünyada başımıza hep iyi şeyler geleceği,her zaman mutlu olma beklentisidir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan hiçbir zaman sadece o an hissettiği şey yüzünden üzülmez;geçmişe ve geleceğe referans vererek,normalde olayın hissettireceği acıdan birkaç kat daha fazlasını yaşar.
Her şeyle savaşamazsın.
Her konuda en iyisini yapamazsın.
Her zaman mantıklı davranmak mümkün değildir.
Bazen akışına bırakmak gerekir.
Bazen savaşmak yerine yenilmek gerekir,huzurlu olabilmek için.