“Ömür,bir gündür o da bugündür”demiş şair.Belki dünya hayatının geçiş süratini belki de her bir günün kıymetini anlatmak için…Hızla geçer ömür,bir göz açıp kapaması kadar hızlı ve hızı da anlaşılmaz,çoğu zaman fark edilmez bile.Sadece ondan geriye kalanlardır kıymetli olanlar,kişiyi hayatta ve hatırda tutanlar…