Bir insan ölürken,gittikçe bu dünyaya yabancılaşmağa,ondan uzaklaşmağa başlar.Bunun için şairler,ölümü bir kıyıdan uzaklaşan gemi benzetmesiyle canlandırmağa çalışmışlardır.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu dünya,kışların geçmesi gibi geçer.Ve öbür dünya,yazların gelmesi gibi gelir.İnsanlar,sararıp toprağa karışan,çöl otları gibi ölürler,sonra baharda boy veren,bin bir renkli parlak ve çiçekli bitkiler gibi topraktan doğrulurlar.