Ruha en yakın şey hafızamızdır. Bence hafıza, bir olayın gerçekleştiği anda hissettiğimiz duygular tarafından korunur. Yani kimliklerimizi tanımlayan şey anıların ve duyguların iletişimidir.
Samimiyet numarası yapmak yeterince yaygın... her yerde görünüyorsun. Ama gösterişsiz, plansız şekilde içten olmak... herkesin karakterinin iyi yanını alıp daha da iyi yapmak ve kötü yanından bahsetmemek...