Biraz yaşayacaktık sonra da ölüp gidecektik.
Neden bu kadar ağır yaralar açıldı ruhumuzda,neden bu kadar kırgınlık birikti kalbimizde.
Anlamadım,anlayamadım...
Seni seviyorum
Hep sevdim
Her zaman da seveceğim
Sen beni sevmesen de olur,önemli olan zaten benim seni sevmem
Sen olmadan da ben seni severim,beni sensizlikle korkutamazsın
Çünkü ben ona da aşığım...
Olmayışına da...
Olmasın mı? Olmasın.
Canın sağolsun sevgilim
Beni sev ya da sevme,fark etmez
Ben seni her zaman seveceğim.