Seda

Seda
@Senans
İnsan, bir soluk ve bir gölgeden başka bir şey değildir.
Reklam
İnsanlığımız özleyişlerimizle alımlı Yaşantımız özlemlerle güzel. Özlemin buruk bir tadı var hele seni özlemenin. Bir kokusu var bütün çiçeklere değişmem. Bir ışığı var bir rengi var seni özlemenin anlatılmaz.
Nazım Hikmet
Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey, dünyanın en güzel sesinden en güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey... Fakat artık ümit yetmiyor bana, ben artık şarkı dinlemek değil, şarkı söylemek istiyorum...
Sevdiği kadına kötülük yapmış biri nasıl olur da onun kendisini karşılıksız sevmesini bekler?
1000Kitap