İnsanlığımız özleyişlerimizle alımlı
Yaşantımız özlemlerle güzel.
Özlemin buruk bir tadı var hele seni özlemenin.
Bir kokusu var bütün çiçeklere değişmem.
Bir ışığı var bir rengi var seni özlemenin anlatılmaz.
Seni düşünmek güzel şey,
ümitli şey,
dünyanın en güzel sesinden
en güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
ben artık şarkı dinlemek değil,
şarkı söylemek istiyorum...