Olüm bir yokoluş değil yada sadece biz muslumanlara degil .neyseki muslumanim aksi halde hayata isyankar bakan bir insan dan başka olmazdk.işte musluman olmamiz icin bir neden daha...
Bu salgınlar aslında bize bir uyari mahiyetindedir.hayatın kıymetini ve en güzel yaşamın temizlikle oldugunu tabi sadece bedeni degil ruhani temizlikte oldugunu hatrlatti
Bu hayatta ne yapıyorum diye sorgulamalı insan ... Nasl geldim nasldım şimdi neyim yarın ne olacam
Geçmişten kop derler halbuki bilmezler o herzaman bizimle