Bir araştırma odevi olarak bu site ile igili olumlu yada olumsuz düşünenlerin fikirlerini bekliyorum yardmc olursanz sevinirim
Ama samimi ve dostane cevaplar laf kalabalığı yapmak isteyenlere kapımız kapaldr...
Güzellik gözle görülen değil,aksine kalple görülendir.mecnun olmak bunu gerektirir.kimse kimseyi haddinden fazla sevmemeli unutulmamalıdırki her sey fani....