İnsanlar, hele de çocuklar itip kakmakla yola gelmezler. Çocuklara karşı ise bir kat daha özenli olunmalı. Sen ve senin gibi ilerici kafasızların hiçbir şeyden anladığınız yok! Başkalarına saygı duymazsanız, kendi kendinize kırılırsınız.
Anlıyor musunuz, anlıyor musunuz sayın bayım, bir insanın artık gidebileceği hiçbir yerin olmaması ne demektir, anlıyor musun? Çünkü her insanın gidebileceği hiç değilse bir yerin olması gerekmez mi?