Ah Anne Shirley Cuthbert ve senin tabirinle harikulade hikayen.. önce filmini izlemekle hata etmis olduğumu kitapta okuduğum mekanları hayal etmeye çalıştığım da filmdeki sahnelerin gözümün önüne gelmesiyle anladim. Ama izlememe rağmen kitabı elimden düşüremedim anne sayesinde.. muhteşem bir hayal gücü, doğaya olan tutkun,zekan hayranlık uyandırıcı.. huş ağaçları, akçaağaçlar, göle,ciceklere,yollara koprulere,kirlaga verdiğin isimler.. ormanda bir ağaca bakıp durdugun buyulendigin anlar.. kısacası seni kendim sanıyorum bazen anne.. okunası bir kitaptı..