Şu ömrüm hayatımda Fenerbahçe'min şampiyon olduğunu ne zaman görecek bu gözlerim? 😢En son şampiyon olduğunda çocuktum. Çok özledim, Kıraç'ın Fenerbahçe 100. Yıl marşını çalmasını. O yıl ne zaman gelecek? Ah Fenerbahçe'm, tıpkı eski Türkiye'm gibisin.💙💛