Sena

Pragmatist
Yararlanabildiğim ne varsa, o değerliydi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tamam,yalıtılmış bir durumdasın,doğru,ama anımsa bakalım,geri kalanlarınız nerede şimdi? Sandalda on bir kişi değil miydiniz?
En kötü durumlarda bile, insanın şükredecek şeyleri vardır ve bazen kurtuluş, umduğundan daha yakındır
Ben de gelim mi sefil hayata?
Bütün bu sefil koşullarıyla şu anda sürdürdüğüm yaşamın beni, geçmiş günlerimdeki ahlaksız, lanetlenmiş, berbat yaşamımdan çok daha mutlu ettiğini artık aklım başıma gelerek anlamaya başlamıştım
Ağlayabilseydim ya da acımı söze dökebilseydim açılırdım, çektiğim acı da dinerdi.