Varlığın Yarası

Varlığın Yarası
@Sencer34
Elleriyle çalışan insan işçidir. Elleri ve kafasıyla çalışan insan ustadır. Elleri,kafası ve yüreğiyle çalışan insan sanatkardır. Goethe
1000Kitap
Reklam
"Akılla bir konuşmam oldu dün gece; Sana soracaklarım var, dedim; Sen ki her bilginin temelisin, Bana yol göstermelisin Yaşamaktan bezdim, ne yapsam? Bir kaç yıl daha katlan, dedi. Nedir; dedim bu yaşamak? Bir düş dedi; birkaç görüntü. Evi barkı olmak nedir? dedim; Biraz keyfetmek için Yıllar yılı dert çekmek, dedi Bu zorbalar ne biçim adamlar? dedim; Kurt, köpek, çakal makal, dedi. Ne dersin bu adamlara, dedim; Yüreksizler, kafasızlar, soysuzlar, dedi. Benim bu deli gönlüm, dedim; Ne zaman akıllanacak? Biraz daha kulağı burkulunca, dedi. Hayyam'ın bu sözlerine ne dersin, dedim; Dizmiş alt alta sözleri, Hoşbeş etmiş derim, dedi. ÖMER HAYYAM
1000Kitap
Hem kızdım, hem güldüm halime. Sonra dedim ki, Söz ver kendine! Denizleri seviyorsan, Dalgaları da seveceksin. Sevilmek istiyorsan, Önce sevmeyi bileceksin. Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin Korkarak yaşıyorsan, Yalnızca; hayatı seyredersin... Nıetzsche
1000Kitap
Epikür; Haz, mutlu bir yaşamın başı ve sonudur. Yaşamıyor olmak hiç de korkunç bir şey değil. Yoktum, Varım, Olmayacağım, Umrumda Değil. Epikuros
Felsefe
Doğaya uygun olan hiç bir şey kötü değildir...
1000Kitap
Reklam