Varlığın Yarası

Varlığın Yarası
@Sencer34
İnsanların en saf yanıysa hayatın bir sonu olduğunu her seferinde unutması...
Reklam
Hayatın en gaddar yanı, bir sonu olduğunu bize hep en mutlu anlarımızda hatırlatması...
Yine kanarız, yine kanarız. Yalnızlık, bize aşktan daha âşıktır. Hep kendisiyle doldurur bizi. Evet, bir başınayız aslında ama yine de ölümcül yalnızlıklardan koruyor işte Allah.
Yanlış aşklar yalnızlığın kapısıdır. Kendini aşk kılığında sunar ve bizi içeri davet eder. Yalnızlık hep şekil değiştirir Bukre!
O kadar da nefret etmiyorum zenginlerden. Onlar da biraz insan!
Reklam