Öncelikle her okura esenlikler dilerim.
Tanrılar ve İnsanlar serisinin yazarlığını yapmaktayım. Kitaplarımı okuyan ve yorum yapan herkese geri bildirimleri için çok teşekkür ederim. Kitap okumak ayrı araştırma yapmak ayrı bir keyiftir. Özellikle arasında bağlantılar yakalayabileceğiniz türden bir maceraya atılabiliyorsanız, engin denizlerde kaybolabilmek araştırmacıya mahsustur. Kitap okuyor ve okumaya devam ediyorum. Ayrıca vakit buldukça yazıyorum. İlk kitabımın adı Hun ile farklı bir dünyaya büyük heyecanlar ile ilk adımımı attım ancak ilerleyen süreçte oldukça zayıf bir eseri piyasaya sunmuş olduğumun farkına vardım. Ancak bu beni yıldırmadı, daha çok çalıştım. Bir yandan iş hayatı bir yandan da hobiden çıkarak kariyere dönüşen yazarlığımı daha da ileriye taşımayı hedefliyordum. İkinci kitabım "Orta Dünya'nın Çığlığı" ile başarıya ulaştım. Aldığım geri bildirimler ve harika yorumlar sayesinde yazarlığa olan ilgim artmıştı. Günden güne de daha fazla artmakta...Böylelikle ilk kitabı telafi etmiş oldum. Yazarlığımı yaparken ve okurken daha fazla bireyi okumaya ayrıca araştırmaya teşvik ettim, her gün daha fazla birey kazandım. Yazdıkça daha çok yazdım. Bir hayal olarak başladı.
Hepinize teşekkür ederim. Sağlıkla dolu iyi günler sizlerle olsun. Hayallerinizden asla vazgeçmeyiniz. Hedef her zaman daha fazlası.