Yargılamak demek kendini başkalarından bir üst katmana yerleştirmek, bir üst düzeyde olduğunu hissettirmektir ve ben kendinin üstünlüğünü ilan eden herkese kuşkuyla bakıyorum. Kim, böyle bir hak görür kendinde, kim "Sen evet, sen hayır, bu evet, bu hayır" deme ve yüceltme ya da yerle bir etme hakkını görebilir ki kendinde!