Bir Eylül meselesi

Bir Eylül meselesi
@Senemyldz
Aniden olmadı, birikti. Yavaş yavaş doldu, sonunda taştı. Bu gün attığım üç beş adım yormada beni, dün yürüdüğüm kilometrelerce yol nefesimi kesti. Doldum, taşıyorum artık. Siz sadece taştığımı görebiliyorsunuz. Ben bu gün vazgeçmedim.
Reklam
Gece 21:00'dan sonra hayatın hakkında ne hissettiğine asla güvenme..." Bu söz, hayatımı değiştirdi. Ne zaman kendimi kötü hissetsem saate bakıyorum ve şöyle diyorum; "saat 22:30, beni kandıramazsın..”
yazık..
Kadın konuştu "SUS" dediniz. Kadın ağladı "ZIRLAMA" dediniz. Kadın oy kullandı "BOŞ İŞ" dediniz. Kadın regl oldu "AYIP" dediniz. Kadın sıcaklayıp şort giydi "ARANIYOR" dediniz. Kadın dayak yedi "HAKETTİ" dediniz. Kadın hakkını savundu "KADIN KISMI" diye başladınız cümlelerinize. Bu yollardan sıkılmış erkek gibi olan kızlara "Erkek fatma,kezban" dediniz. Siz hep konuştunuz fakat kafanızı şişiren hep kadın oldu. Siz aslında kadının iffettinden korktunuz kendi nefsinizi yetiştiremediğiniz ve Göz kapaklarınıza tesettür takmayı bilmediğiniz için yine kadını suçladınız..
Bazenn..
Yüksek bir tepeye çıkıp, bağırarak küfür etmek ve hanımefendi bir şekilde inmek istiyorum..
Çikolata yerken bile mutlu olan bir kadını mutlu edememek de sizin başarınız olsun ..
Reklam