Binlerce çocuk var.Ya ailesini hiç tanımamış ya da ailesini kaybetmiş.Bu kitap da o çocuklardan sadece birinin yaşadıklarını anlatıyor.Molly babasını kaybetmiş.Annesi de babanın ölümünden sonra hapse girmiş ve koruyucu aileye verilmiş bir çocuk.Kitabı okurken sanki o anları ben de yaşamış gibi hissettim.Bazı yerlerde de kitaptaki karakterlere birazcık kızdım.Keşke öyle yapmasaydi felan diye.Dogrusu kitap beni baya etkiledi.Şimdiye kadar beğendiğim sayılı kitaplardan bir tanesi.Ben kitabın sonunun biraz daha beni şaşırtmasını beklerdim açıkçası ama kötü bitmediği için de sevindim.