Seniha G.

Seniha G.
@Senihaergungor
People and Cult. Man.
Gazi Unv. // IR
11 Eylül
4 okur puanı
Ocak 2023 tarihinde katıldı
"Hayat bir şekilde yaşanıyor işte", dedi. "Müziği duyabildiğim, istiridyeden ve şampanyadan zevk alabildiğim sürece..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bence hayvanlar insanları, hayvani yönlerini olağanüstü tehlikeli bir şekilde kaybetmiş muadilleri olarak görüyorlar; yani insanların mantıksız hayvanlar, gülen hayvanlar, ağlayan hayvanlar, mutsuz hayvanlar olduklarını düşünüyorlar.
Hikayeler çocuklar uyusun ve büyükler uyansın diye yazılır.
Ama kimi kez yaşamak için, intihar etmekten daha çok cesaret gerekiyor.

Seniha G.

, bir kitabı okumaya başladı
Matt Haig
7.5/10 · 2.702 okunma