Eskilerin bir lafı var bilenler hatırlar; “Umma ki küsmeyesin.” derler. Kimseden beklentisi olmayanın, hayalkırıklığı da küskünlüğü de olmaz. İkili ilişkilere bir de bu yönden bakmak lazım. Ağır beklentiler altında karşıdakini de kendimizi de ezmeden yaşamalı biraz da