Insanların küçümsediği şu hastalığa tutuldum.Bunu şımarıklık olarak algılıyorlar, oysa yasamak her zamankinden daha yorucu ve zahmetli bir iş haline geldi.Insan her an yasadigini bilerek yaşamamalı, biraz da gelişine ya da gidişine yaşamalı.
Edebiyatıyla, tarihle ,şiirle ve rakıyla üç şey akraba aslında üç şey ortak
1-kaybettikce şükreden güzel adamları sevin.
2-umudunu kesmeyenlerin hatrına dönüyor dünya
3-edebiyat ne güzel meze bilhassa rakının yanında.
Büyüdükçe şaşırdım karşıma çıkan herşeye her insanda biraz daha hayal kırıklığına uğradım uzun kış geceleri büzüldüğüm yer yatağında kurduğum bütün hayaller tek tek elimde patladı kadermis sonradan öğrendim değişmezmiş olacaklar