Ser Do

Ser Do
@Ser_Do
Öpüp başıma koyuyorum ÖZGÜRLÜĞÜ, ekmek gibi! Yere atılmış bulunca.. Twitter: @EzdinSerdo
. Güçlü bir el silkeledi beni sonra Sanırım Tanrı’nın eliydi. Sayamadım kaç ah döküldü dallarımdan. Binlerce yeşil gözü olan bir zeytin ağacı gibi, Çok şey görmüşüm gibi, Ve çok şey geçmiş gibi başımdan, Ah…dedim sonra Ah! Didem Madak .
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Rûmi ne güzel demiş. Güneş herkesin üzerine eşit doğar ama GÜL başka LEŞ başka kokar..
Ey acılara tat veren güzellik, Yüreğimize hoşgeldin! Geldin de, Çiçekli dallara döndürdün öfkemizi. Artık ister dolu yağsın ömrümüze, İsterse kar, Biz ki bildikten sonra sevmeyi, Bütün sabahlar, Acı renginde olsa ne çıkar? AdnanYücel
... Aşk demişti yaşamın bütün ustaları Aşk ile sevmek bir güzelliği Ve dövüşebilmek o güzellik uğruna. İşte yüzünde badem çiçekleri Saçlarında gülen toprak ve ilkbahar. Sen misin seni sevdiğim o kavga, Sen o kavganın güzelliği misin yoksa... Adnan Yücel
Sen yürürsün rüzgar yürür Sabahlar sığmaz olur gözlerine Her adımda çözülür bir karanlık Şafaklar çiçek sunar ellerine Gün tutuşur Dağlar aydınlanır Yeniden aydınlanır Yeniden canlanan bu yaşam Türküler dizer saçının tellerine.. Adnan Yücel