Ser Do

Ser Do
@Ser_Do
Öpüp başıma koyuyorum ÖZGÜRLÜĞÜ, ekmek gibi! Yere atılmış bulunca.. Twitter: @EzdinSerdo
Çok zaman kaybettim. Çok zaman ve biraz da ümit. Yaşamak bu galiba.. Cemil Meriç
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz. Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Stefan Zweig
Arkadaşım badem ağacı. Sen ne güzel bir şiirsin.
' Geceyarısı, karanlık bir bozkırda Işıklar içinde akan bir tren kadar yalnızım içinde onca insan, içinde dünya... Ahmet Erhan
' Küçücük üzüntülerin de dahi yanına koşup sarıp sarmaladığımız insanların bizi hiçbir sevincine ortak etmemesi..!