Serap baran

Serap baran
@Serapbaran_
Günaydın :)
Başlamak için Pazartesi gününü mü bekliyorsun? Yoksa o sınavın geçmesini mi? Bir işin bitmesini, havanın düzelmesini… Yeni başlangıçlarını erteleme, vazgeçme! Yaz gelsin, kış geçsin derken geçen ömrün görmüyor musun? Neden başlangıcını erteliyorsun bir düşün? Belki korkuyorsun başarısız olmaktan, belki endişelisin çevrenin lafından. Bırak bunları artık! Başlamayan ilerleyemez. Bırak konuşan konuşsun. Birileri yaşar, birileri izler. Bazılarına da sadece konuşmak düşer. Bırak bu kaygıları ve at adımını! Haydi uyan! Bugün de başkalarını düşünmeden, yargılardan korkmadan başlamak için uyan!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayata dair...
Nöronlarınızın sizi sevmesini istiyorsanız, Siz de nöronlarınızı sevin :) Onlara pozitif yaklaşın ki onlar da sizinle uzun yıllar vakit geçirmek istesinler🦋
“Hayatın anlamı sadece hayatta olmaktır. Çok sade ve çok açık ve çok basit. Yine de herkes, sanki kendilerinin ötesinde bir şey başarmak gerekiyormuş gibi büyük bir panik içinde koşuşturuyor.” İyi geceler ✨
Bazen uzaklaşmak gerekir en yakın olduğun yere. İçindeyken göremezsin, fark edemezsin. Hani bir örnek vardır ya aynayı çok yakınında tutarsan yüzündeki hiçbir ayrıntıyı fark etmezsin. Yüzünü görmen için aynayı biraz uzaklaştırman gerekir. İşte o hesap. Senin biraz uzaklaşman gereken aynan hangisi? İşin mi? Eşin mi? Çocuklar? Arkadaşlar? Akrabalar? Yoksa kendin mi? O aynanın elinde olduğunu hiç unutma. Onu uzaklaştıran da yakınlaştıran da sensin. Aynaların sıkıntıyla çatlamadan, öfkeyle kırılmadan bir adım geriden hayat aynana bakmaya ne dersin? Haydi uyan o zaman. Aynalarla konuşmanın sadece masallarda olmadığını, aynaların sana gösterdiği yolu görebilmek için bir adım geriye çekilmen gerektiğini unutmadan. Günaydın🧚🏻
Alıntı
Fırsat herkesin kapısını çalar.