uyku mu uyanıklık mı?
Uyudum ve uyandım
Bugün tam yetmişe vardım.
Sancısını çekmekteyim koca ömrün
Elbet bize de dönecektir kader senin döngün
Uyandım ve uyudum
Beni çağıran bir ses duydum
Yalnızlığıma eş güneşten daha kalleş
Yürü sen dünya sen ve içindeki onca leş
Uyudum
Gördüm nefsin korkusunu
Duydum her insanın ya dostane ya düşman kokusunu
Anlamak istedim yegane çare ne
Yazdırayım dedim bunu skor haneme
Uyandım
Bilmiyordum yetersizliklerin sancısını
Göremedim yere batasıca nefis yancısını
Tahammül gerek dedim sırtlandım da umudu
Ölüm bilmem amma yaşamak denen devran bu muydu?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖