Serdar

Serdar
@Serdarr01
MEB|Türkçe Öğretmeni
Adana|Mardin
1996
265 okur puanı
Ekim 2017 tarihinde katıldı
"Eğer unutmak diye bir şey olmasaydı, yaşam da olmazdı. İnsan, unutmadan hayatını sürdüremez.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Zaten hayatta anlamlı olan değerler parayla sahip olunamayanlar."
"Bilen insan bilmiyormuş gibi yaşayamaz!"
Çünkü benim niyetim de kalan ömrümü okuyarak, yazarak geçirmekti.
İnsanın en kötü yalanı, kendine karşı olanıdır.