Seriko

Seni seviyorum, çünkü bütün evren sana ulaşmam için işbirliği yaptı.
Sayfa 127·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsan sevdiği için sever. Aşkın hiçbir gerekçesi yoktur.
Sayfa 127·Kitabı okudu
'İnsan sevince' diye düşündü, 'nesneler daha çok anlam kazanıyor.'
Sayfa 108·Kitabı okudu
Aşk, sevilen nesnenin yanında bulunmayı zorunlu kılıyordu.
Sayfa 107·Kitabı okudu
Çünkü ben ne geçmişte, ne de gelecekte yaşıyorum. Benim yalnızca şimdim var beni sadece o ilgilendirir. Her zaman şimdi de yaşamayı başarabilirsen, mutlu bir insan olursun.
Sayfa 94·Kitabı okudu